Wie is Twelve?
Twelve is op 1 mei 2018 als nieuw merk geïntroduceerd. Twelve is ontstaan uit Le Credit Sportif, Counterpay, KNIP cashless events en Credit Sportif XL. In 2008 is Le Credit Sportif begonnen met de ontwikkeling van gebruiksvriendelijke kassasystemen voor sportverenigingen. Hiermee wonnen zij in 2009 de KPMG innovatieprijs. Het concept sloeg aan en werd erg succesvol. Het succes werd opgepikt door andere markten, waardoor zij inmiddels ook te vinden zijn in de horeca, stadions en op evenementen. De achterliggende gedachte van het merk Twelve is dat zij fungeren als de spreekwoordelijke “twaalfde man”. De stille kracht op de achtergrond die ervoor zorgt dat bestuurders en organisatoren van hun initiatieven een groot succes kunnen maken. Je vindt hun betaalsystemen in ruim 2000 sportkantines, 500 horeca locaties, 13 stadions en op meer dan 200 evenementen.
We spraken met Pam Nagtegaal, werkzaam bij Twelve.
Wat houdt jouw functie bij Twelve in?
Ik houd mij dagelijks bezig met het klantcontact, het inplannen van plaatsingen en het voorbereidend werk van de back-office. Gedurende de rebranding naar Twelve hield dit in dat ik de bestellingen bij Drukbedrijf.nl heb geplaatst en de ontvangst en voorraad hiervan in de gaten houdt.
Wat voor bedrijf is Twelve?
Twelve is een bedrijf waarbij het team, bestaande uit jonge en enthousiaste medewerkers, inziet dat mensen meer dan ooit sámen iets willen beleven. Wij krijgen er dan ook energie van om samen te werken met de mensen die dit mogelijk maken, zoals de organisator van het filmfestival of de kroegbaas. We helpen ze hierbij om van hun initiatieven een steeds groter succes te maken. Denk hierbij aan het ontwikkelen en implementeren van operationele oplossingen (zoals kassa- en betaalsystemen) op plekken waar mensen samenkomen: festivals, stadions, kantines, kroegen, buurthuizen, evenementen etc.
Wat voor producten hebben jullie allemaal?
Eigenlijk alles wat met betaalsystemen en de mogelijkheden hieromheen te maken heeft. Denk aan kassasystemen en betaalmogelijkheden als cash, pin, munten, mobiel, passen, betaal- en zelfs seizoenkaarten. Maar ook pinautomaten en de software achter onze systemen zodat draad- en contactloos betalen makkelijk wordt gemaakt.
Kun je wat vertellen over de samenwerking met Drukbedrijf?
Begin dit jaar hebben we besloten om Drukbedrijf als exclusieve drukpartner aan te stellen. We hebben door de rebranding een groot aantal middelen en promotiematerialen die (op)nieuw gemaakt moesten worden. Denk aan stickers, flyers, leaflets en mappen, maar ook visitekaartjes, handleidingen, tassen en beachflags.
Wat zo fijn is aan de soepele samenwerking is niet alleen de productieafdeling die alle opdrachten direct oppakt, je hebt ook je eigen accountmanager die altijd voor je klaarstaat. Dit zorgt voor een persoonlijke benadering, waarbij echt wordt meegedacht met de specifieke wensen en behoeften en daarin geadviseerd wordt.
Tips voor anderen?
Ga eens om tafel zitten om te kijken naar de vele mogelijkheden die Drukbedrijf te bieden heeft. Zowel in-the-box als out-of-the-box kunnen zij zorgen voor de juiste inDRUK bij jouw klanten. Daarnaast ben je vaak veel voordeliger uit als je één drukker kiest die mee kan denken en flexibel anticipeert op je wensen en behoeften!